Сторінки

21.04.12

„Слово треба підтримати дією”, ― Сашко Положинський до ВО „Свободи”


Лідер гурту „Тартак” Сашко Положинський не може остаточно визначитися за кого голосувати на майбутніх президентських виборах. Про це він заявив на зустрічі з мешканцями Тернополя, що відбулася 21 квітня в Тернопільському центрі комунікацій.

Попри це, музикант зазначив, що поки залишається прихильником ВО„Свобода”.
― Не шкодую про жоден варіант співпраці зі Свободою, але голосуючи за них вже багато разів, я, нажаль, не бачу якісного росту політсили. В цій партії багато людей, яких я поважаю, я згоден зі значною частиною їхньої риторики. Але, слово потрібно підтримувати дією, ― зазначив Положинський.
Гість Тернополя відмітив, що активність „Свободи” бачить тільки в протестних діях, натомість нічого не робиться для творіння чогось нового.
― Я маю на увазі не памʼятник збудувати, чи акцію провести, а творіння чогось конкретного. Ми маємо показати що от, в Тернополі ми маємо владу, і тернополяни мають прекрасні дороги, чисті вулиці, мільйони дерев. Отут «Свобода» при владі, а там інші сили. І тут люди живуть краще. Наразі я такого не бачу, ― зазначив музикант.
В той же час Сашко Положинський однозначно вирішив для себе за кого голосувати точно не буде.
― Партія Регіонів – однозначно, комуністи – однозначно, Литвин і його банда – однозначно. Однозначно ні –  БЮТ, Фронт Змін, партія Ющенка, і Народна Самооборона, яка дозволяє засуджувати свого лідера і не може підтвердити самооборону дією, а не лише назвою, ― констатував Положинський.
Музикант зазначив, що розглядає варіант голосування „проти всіх”.

Немає коментарів:

Дописати коментар